زندگی من در شرایطی سخت

زندگی من در شرایطی سخت

زندگی من در شرایطی سخت

زندگی من در شرایطی سخت

کابینت آشپزخانه ام دی اف MDF و های گلاس

بنیامین دکور تولید کننده :

انواع کابینت آشپزخانه ام دی اف ( MDF ) و کابینت های گلاس و کابینت چوبی ، دکوراسیون داخلی ساختمان (معماری داخلی) - پارکت (لمینت) - سرویس خواب - سرویس خواب کودک - تخت خواب تاشو - دیوار کوبی ام دی اف MDF - کمد و قفسه - پارتیشن بندی داخلی و سایر فرآورده های ام دی اف MDF

نحوه سفارش و خرید کابینت آشپزخانه : ساخت تمامی محصولات کابینت اعم از کابینت چوبی و کابینت MDF در شهرک صنعتی خاوران می باشد و پس از ساخت بدنه و درب ها آن را به محل مورد نظر منتقل کرده و در محل اقدام به نصب کابینت آشپزخانه می نمایند.

لیست قیمت کابینت آشپزخانهگالری نمونه کارها

تلفن سفارش کابینت :

09125049548 انصاری

021-33548469

021-33285334

کابینت آشپزخانه چیست ؟

کابینت به کمد یا قفسه ای از جنس چوب یا MDF یا نئوپان یا فلز یا PVC گفته می شود که در آشپزخانه نصب می گردد، کابینت آشپزخانه برای نگهداری ظروف، وسایل آشپزخانه و مواد غذایی که نیاز به نگهداری در یخچال ندارند همچون غلات، برنج، روغن و غیره بکار گرفته می شود.

تاریخچه استفاده از کابینت آشپزخانه

کابینتی که امروزه بکار گرفته می شود از حدود یک قرن پیش ساخته شده است، در ابتدا کابینت آشپزخانه به صورت یک کابینت تنها، در وسط آشپزخانه قرار میگرفت، و از آن برای آماده سازی مواد غذایی قبل از پخت و پز استفاده می شد.

مزایای کابینت آشپزخانه MDF

مزیت اصلی MDF  قابلیت تمیز شوندگی بالای آن می باشد که درMDF  هایگلاس این مورد مشهود تر می باشد، مزیت بعدی کابینتMDF  هزینه پایین تر آن نسبت به کابینت های چوبی می باشد، تنوع روکشMDF  و هایگلاس بسیار زیاد بوده و میتوانید طرح های مختلفی را در سمپل های رنگ آن مشاهده نمایید.

یراق کابینت چیست

به تمام لوازم فلزی و یا پلاستیکی که در ساخت کابینت بکار گرفته می شوند اعم از لولا گازور، دستگیره، ریل کشو، پروفیل های دستگیره، پایه (پایه فلزی یا پلاستیکی) و غیره یراق کابینت گفته می شود.

کابینت مناسب من

  1. ابتدا به بودجه خود توجه نمایید چه مقدار می خواهید هزینه نمایید ؟
  2. انتخاب شما چیست؟ کابینت MDF یا هایگلاس (براق) یا ممبران یا چوبی ؟
  3. انتخاب رنگ از روی سمپل مورد نظر شما

پیشنهادات بر اساس بودجه :

بودجه کم :

به شما کابینت MDF  ایرانی یا هایگلاس ایرانی را پیشنهاد می کنیم.

بودجه متوسط :

به شما کابینت هایگلاس ایرانی، هلایگلاس ترک، MDF ترک و فینسا اسپانیا را پیشنهاد می کنیم.

بودجه بالا :

به شما کابینت پلی گلاس نیمن آلمان(براق)، پلی مات آلمان (مات) و چوبی را پیشنهاد می کنیم.

کابینت خوب

یک کابینت خوب و با دوامی بالا در قلب خانه شما نقش مهمی را در زیبایی و کارآیی آشپزخانه شما و خانه شما ایفا می‌ نماید. در نتیجه شناخت دقیق تمام اجزای تشکیل دهنده ی یک کابینت در آشپزخانه نقشی بسیار مهم در انتخاب یک کابینت مناسب برای شما خواهد داشت.

کابینت آشپزخانه های گلاس

اجزای اصلی یک کابینت آشپزخانه عبارتند از :

درب کابینت چوبی : در مورد تولیدکنندگان درب کابینت ها می‌ توان از دو محصول مرغوب و مناسب که در کشور ترکیه ساخته می شود نام برد که البته اخیرا یک شرکت کشور خودمان نیز اقدام به تولید این نوع دربهای کابینت نموده است.

بدنه ی کابینت چوبی : درمورد بدنه ی کابینت باید به دو نکته ی اصلی توجه نمود : جنس بدنه کابینت باید با مغز ام دی اف یا نئوپان و با روکش ملامینه ساخته شده باشد و نکته ی دوم این می باشد که لبه بدنه کابینت نوارکاری شده باشد تا نمای زیبایی به کار بدهد ، البته رنگ نوارکاری باید همرنگ و یا متناسب با رنگ کابینت باشد.

مشخصات مهم صفحهات کابینت چوبی :

در کابینت آشپزخانه ، صفحه ی کابینت دارای بیشترین سطح تماس با آب می باشد ، و به همین خاطر تمام اجزای تشکیل دهنده صفحه ی کابینت باید دارای مقاومت بالایی در برابر آب و رطوبت باشد.

جهت خرید کابینت آشپزخانه روی لینک سفارش - تماس با ما در بالای صفحه کلیک کنید.

بنیامین دکور از سال 1370 فعالیت خود را آغاز نموده است و هم اکنون تولید کننده انواع کابینت آشپزخانه اعم از کابینت MDF و کابینت های گلاس - دکوراسیون داخلی ساختمان (معماری داخلی) - پارکت (لمینت) – سرویس خواب – سرویس خواب کودک – تخت خواب تاشو – دیوار کوبی ام دی اف MDF – کمد و قفسه – پارتیشن بندی داخلی و سایر فرآورده های ام دی اف MDF می باشد.

جهت مشاهده نمونه کارهای کابینت آشپزخانه می توانید از منوی گالری نمونه کار ها دیدن نمایید و همچنین می توانید بر اساس دسته بندی نمونه کارهای را مشاهده نمایید : کابینت آشپزخانه های گلاس ، کابینت آشپزخانه MDF ، کابینت آشپزخانه ممبران و غیره

مشاهده توضیحاتی راجع به MDF چیست ، کابینت چیست ، نقش آشپزخانه در خانه ، یک کابینت خوب چه ویژگی هایی دارد ، نحوه انتخاب کابینت آشپزخانه و غیره

جهت مشاهده لیست قیمت کابینت آشپزخانه از صفحه ی لیست قیمت کابینت آشپزخانه دیدن نمایید.

جهت مشاهده نمونه رنگ های MDF به کار برده شده در کابینت آشپزخانه از دسته بندی رنگ های MDF دیدن نمایید.

همچنین بنیامین دکور علاوه بر کابینت آشپزخانه آماده انجام کلیه امور دکوراسیون داخلی مسکونی ، اداری و تجاری نیز می باشد.

از دیگر تولیدات شرکت بنیامین می توان به تولید تخت خواب تاشو اشاره نمود ، همچنین مشاهده نمایید : تخت خواب تاشو ، قیمت تخت خواب تاشو .

شما می توانید جهت سفارش کابینت آشپزخانه ، دکوراسیون داخلی و تخت خواب تاشو از صفحه سفارش اقدام نمایید.

نظرات خود را پیرامون نمونه کارهای انجام شده از قبیل کابینت آشپزخانه ، دکوراسیون داخلی و تخت خواب تاشو در پایین نمونه کارها به ما اعلام نمایید.

فروش کابینت آشپزخانه MDF ، های گلاس و چوبی با بهترین قیمت و کیفیت ممکن.

سقف کاذب کناف ایران

سقف کاذب :

سایت سیلینگ کناف آماده فروش مصالح سقف کاذب ساده و مشبک  زیر قیمت کارخانه کناف ایران همراه با بروز رسانی منظم قیمت محصولات سقف کاذب می باشد.

فروش ویژه تایل و زیرسازی تماس بگیرید

021-44288735
 09126155994
(مهندس یگانه)

تولید و فروش مستقیم محصولات سقف کاذب :

ویرایش
شرح محصولواحدواحد بسته بندیقیمت واحد (تومان)
رانر UH36 متر طول 120 متر طول 820
پروفیل F47 متر طول 120 متر طول 1190
نبشی گالوانیزه L25 متر طول 120 متر طول 600

جهت مشاهده لیست کامل اینجا را کلیک نمایید.

گالری سقف کاذب کناف

طراحی ، تولید و اجرای انواع سقف کاذب کناف اعم از سقف کاذب دکوراتیو ، سقف کاذب مشبک و دیوارهای پیش ساخته کناف (dry wall)

سقف کاذب کناف

جهت مشاهده نمونه کارهای سقف کاذب کناف و دیوارهای پیش ساخته کناف به صفحه گالری نمونه کار مراجعه نمایید

جهت آنالیز مصالح مورد نیاز سقف کاذب ساده و مشبک پروژه خود به : آنالیز سقف کاذب ساده و آنالیز سقف کاذب مشبک مراجعه نمایید و با وارد نمودن متراژ سقف کاذب ساده یا مشکب خود مصالح مورد نیاز آن به صورت اتوماتیم محاسبه خواهد گردید و همچنین جهت محاسبه وزن سقف کاذب به محاسبه وزن سقف کاذب ساده مراجعه نمایید

جهت مشاهده لیست قیمت اجناس سقف کاذب با بروز رسانی روزانه به لیست قیمت مصالح سقف کاذب مراجعه نمایید

همچنین مشاهده نمایید : انواع سقف کاذب ، انواع پانل ، سقف های یکپارجه ، جزییات سقف کاذب مشبک .

در سایت سیلینگ کناف شما می توانید با مراجعه به بخش های مختلف و مشاهده نمونه کارها اطلاعات جامعی راجع به سقف کاذب ساده و مشبک کناف بدست آورید و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.


دانستنی هایی درباره سقف کاذب و روش های اجرا


امروزه بخشی از معماری داخلی استفاده کردن از سقف کاذب می باشد. که این سقف معمولا برای پوشش دادن سقف های اصلی مورد استفاده قرار می گیرد. هنوز درباره پیشینه این رشته اطلاعات دقیقی در دست نمی باشد. مشخص نیست اولین کسانی که از سقف کاذب استفاده کردند درباره کاربردهای آن چه اطلاعاتی داشته اند. سقف کاذب در مدت زمان کوتاهی در صنعت ساختمان به جایگاه مناسبی دست یافت و استفاده از آن در صنعت ساختمان از دغدغه های پوشش و مخفی نگه داشتن عوامل زیر سقف به حساب می آید.


سقف کاذب کناف

یکی از پرکاربردترین سقف های کاذب، سقف کاذب کناف می باشد. سقف کاذب کناف به دلیل سبکی، ارزانی، نصب سریع و انعطاف پذیری بالا امروزه کاربرد زیادی در صنعت ساختمان دارد.

سقف کناف به دو مدل ساده و دکوراتیو تقسیم بندی می شوند.

سقف کناف ساده به نصب پنل های گچی به صورت ساده و مسطح می گفته می شود و سقف کاذب دکوراتیو به سقف های اطلاق می شود که دارای طرح های خاص باشند.


سقف کاذب رابیتس

این نوع سقف در رتبه بعدی قرار دارد، جنس رابیتس از فولاد مشبک می باشد که توسط مفتول یا سیم آرماتور بندی به شبکه فرعی متصل شده است.

از ویژگی های مهم این نوع سقف ها این است که اکثر ملات ها به آن می چسبند و از طرفی ترک هم بر نمی دارند.

رابیتس خود به دو دسته مسطح و برجسته تقسیم بندی می شود. برای دهانه های کوچک از رابیتس نوع مسطح و برای دهانه های بزرگ تر از رابیتس نوع برجسته استفاده می کنند. هم چنین برای اندودکاری بر روی دهانه های کولر و تأسیسات نیز از این نوع سقف کاذب استفاده می گردد.


سقف کاذب آکوستیک

این نوع سقف کاذب از مصالح مختلفی هم چون پارچه چین دار، پلاک های چوبی ، پلاک های گچی و یا ورقه های مقوایی فشرده سفید رنگ و سوراخ دار تهیه شده است و برای مکان هایی مثل سینما، سالن های سخنرانی و … که نباید انعکاس صوت وجود داشته باشد مورد استفاده قرار می گیرد.


سقف کاذب آلومینیومی

جنس این نوع سقف ها از آلومینیوم می باشد و قسمت پشتی آن ها از پشم شیشه پر شده است.


سقف کاذب چوبی

این نوع سقف ها دارای دو بخش اصلی و فرعی هستند که قسمت اصلی آن ها از فولاد یا چهارتراش و قسمت فرعی شان از چوب تهیه شده است.


سقف کاذب با قطعات پیش ساخته گچی

عموما این سقف ها از جنس آلومینیومی هستند که قطعات داخلی آن ها گچ می باشد. این سقف ها به دلیل نصب سریع و آسان، سبک وزن بودن، تنوع در طراحی، مقاوم بودن در برابر آتش سوزی، ثبات رنگ، امکان تعویض راحت قطعات، رنگ کاری با پرداخت هزینه کم، مقاوم بودن در مقابل ضربه، تهویه مناسب، مقاوم بودن در مقابل صدا و سازگاری با محیط زیست بیش تر مورد استفاده قرار می گیرند.


سقف کاذب ترکیبی

از ترکیب چند نوع سقف کاذب تشکیل شده است . قبل از استفاده از این نوع سقف ها باید زیر سازی مناسبی صورت گیرد معمولا از این نوع سقف ها برای فضاهای بسیار وسیع استفاده می شود زیرا جلوه آن زیباتر می شود.


سقف کاذب گریلیوم

این نوع سقف ها جزء سقف های دکوراتیو می باشند. جنس آن ها از ورق های آلومینیومی و یا آلیاژی می باشد. نام دیگر آن ها سقف باز است، بعد از این که سقف نصب می گردد چیزی که دیده می شود خانه های مربعی شکل هستند که به صورت پیوسته در کنار هم دیگر قرار گرفته اند. در این نوع سقف ها در قسمت پشت سقف تأسیساتی که به کار رفته است به خوبی مشاهده می شود. این نوع سقف ها را معمولا به صورت منفرد و یا ترکیبی با سقف های دیگر مورد استفاده قرار می دهند. سقف کاذب گریلیوم را توسط مفتول و یا زنجیر به قسمت سقف اصلی وصل می کنند.


سقف های کاذب دارای توانایی هستند از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد :


آکوستیک کردن فضا

پوشش دادن تأسیسات زیر سقف اصلی

جلوگیری نمودن از اتلاف دما و رطوبت

ایجاد حجم ها دکوراتیو

نورپردازی مناسب با توجه به شرایط کار و زندگی و …


یکی از مهم ترین کارکردهای سقف کاذب پوشاندن می باشد. هم چنین از دیگر کارکردهای آن می توان به دکوراتیو و نورپردازی اشاره نمود . در صورتی که قصد دارید دکوراسیون داخلی منزل تان را تغییر دهید به دنبال افراد حرفه ای بگردید و نمونه کارهای قبلی شان را مشاهده کنید و در آخر کار مناسب ترین فرد را با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید انتخاب کنید.


کناف ایران :

کناف از جمله بزرگترین شرکت های تولید کننده سیستم سازه های خشک در جهان می باشد که بنیان گذار کناف یک شخص آلمانی می باشد ، کناف نام خانوادگی این شخص می باشد که در ایران با نام کناف ایران شناخته شده می باشد.

پیمانکاری :

انجام کلیه امور بازسازی ساختمان و نوسازی ساختمان های مسکونی و تجاری ، اضاف بنا با سازه های سبک از جمله LSF با کمترین هزینه ممکن توسط پیمانکار مجرب و مهندسان عمران.

راهنمای جامع سفر به کربلا و عتبات

تورهای کربلا

تور کربلا به دو مدل تور زمینی و تور هوایی تقسیم می گردد، تور هوایی کربلا 7 تا 8 شبانه روز می باشد. پروازهای ایران در فرودگاه نجف بر زمین می نشینند و زائرین ابتدا به زیارت امیرالمومنین (ع) در نجف و سپس به زیارت امام حسین (ع) در کربلا، امام موسی کاظم (ع) و امام محمد تقی (ع) در کاظمین مشرف می شوند.

زائرینی که قصد سفر هوایی به کربلا دارند می بایست حداقل از سه ساعت قبل در فرودگاه حاضر شده و مدارک لازم اعم از فیش عوارض، گذرنامه و بلیط سفر خود را ارئه نمایند.

تور زمینی کربلا حدود 9 شبانه روز می باشد و زائرین معمولا از مرز های زمینی مهران و خسروی به عتبات عالیات مشرف می شوند.

نرخ تور کربلا به صورت مصوب از طرف سازمان حج و زیارت تعیین می گردد و می توانید قبل از تهیه بلیط عتبات نرخ مصوب را از طریق سازمان حج و زیارت جویا شوید.


 

تور کربلا

هتل های عراق

هتل هایی که در کربلا و نجف وجود دارند اتاق تک نفره نداشته و اتاق ها را به صورت 2 و 3 نفره ارائه می نمایند، البته اولویت این اتاق ها با زائرینی که به صورت خانوادگی سفر نموده اند و برای محارم می باشد.

لوازم مورد نیاز

مدارک شناسایی مورد نیاز شما در تور کربلا تنها روادید، کارت هتل و گذرنامه است، پس نیازی به شناسنامه، کارت ملی، کارت بسیج و... ندارید. برای سفر لوازم شخصی به همراه لباس فصل و داروهایی که مصرف می نمایید به همراه نسخه پزشکی و نظر پزشک معالج خود را همراه داشته باشید.

بهتر است مقداری تنقلات با تاریخ انقضای زیاد همچون آب آشامیدنی، بیسکوئیت، مغز بادام، پسته، آجیل و ... همراه خود داشته باشید.

در صورت بروز هرگونه مشکل تمام زائران تحت پوشش بیمه زائرین می باشند و می بایست به مسئول کاروان تور کربلا مراجعه نمایید تا شما را به مرکزهای درمانی هدایت نماید.

نکاتی در مورد سفر به عراق با تور کربلا

زمانی که وارد عراق شدید ساعت خود را با زمان محلی عراق تنظیم نمایید زیرا تمام برنامه های کاروان بر اساس ساعت رسمی این کشور می باشد.

در روابط خود با شهروندان عراقی از بحث و جدال دینی و از حرف هایی که باعث تحریک آن ها می شود جدا خودداری نمایید.

آب لوله کشی عراق تنها برای شستشو می باشد، از خوردن آن خودداری نمایید و تنها از بطری های آب آشامیدنی پلمپ شده استفاده نمایید.

بهتر است وسایل گران بها خود همانند طلا و جواهرات را به صندوق های هتل تحویل داده و رسید دریافت نمایید و پس از پایان سفر با تحویل دادن رسید مرسولات خود را تحویل بگیرید.

همچنین بهتر است به صورت گروهی به حرم و مناطق مختلف شهر بروید و از تردد در شب خودداری نمایید.

مزایای استفاده از تور هوایی کربلا نسبت به سفر زمینی عبارتند از :

1. ایمنی بیشتر

سفر با تور هوایی ایمنی بیشتری را نسبت به سفر با خودرو شخصی، اتوبوس و قطار برای شما به ارمغان می آورد

2. سرعت بیشتر

پرواز مستقیم به کربلا طی مدت 1 الی 2 ساعت شما را به مقصد می رساند در حالی که در سفر زمینی کربلا علاوه بر خستگی راه حدود 20 ساعت یا بیشتر (در صورت وجود ترافیک) سفر شما به طول می انجامد.

3. راحتی و آسایش

فردی که پس از 20 ساعت سفر به مقصد می رسد نسبت به فرد دیگری که کمتر از 2 ساعت به مقصد می رسد دارای خستگی بیشتری خواهد بود و پس از رسیدن به مقصد نیاز به استراحت خواهد داشت. در حالی که فردی که با هواپیما و تور هوایی کربلا سفر می نمایند در طی مدت زمانی کمتر از 2 ساعت به مقصد خواهد رسید، حتی برخی در هواپیما استراحت کرده و می خوابند و پس از بیدار شدن در عراق هستند!

4. کاهش زمان سفر و سفری بهینه

20 ساعت مدت زمان مسیر رفت به همراه زمان مورد نیاز برای استراحت و 20 ساعت زمان برگشت از کربلا مجموعا حدود 2 شبانه روز از زمان شما را طی نمودن مسیر ها اتلاف می نماید در حالی که با تور هوایی کربلا زمان طی شده در مسیر رفت و برگشت شما کمتر از 4 ساعت خواهد بود.

تور کربلا

تور کربلا به دو مدل تور گروهی و تور انفرادی تقسیم می گردد و تور گروهی کربلا به سفری گفته می شود که جهت زیارت دسته جمعی به کربلا مشرف می شوند.

مزایای تور کربلا

در سفر به صورت تور مسافران با خیالی آسوده از سفر خود لذت می برند، همچنین در تور های گروهی کربلا نیز مسافران به یکدیگر آشنا شده و با استفاده از تجربه یکدیگر به سفر می پردازند.

 

سوغات کربلا

آوردن سوغاتی از کشورهای که به آن سفر می کنیم از جمله عادات ما ایرانی ها می باشد افرادی نیر که به تور کربلا می روند نیز به دنبال علاقه دارند با خود سوغات از کربلا بیاورند.

توجه داشته باشید که هنگام خرید سوغات از کربلا حتما از فروشنده تخفیف بگیرید برخی مسافران تا 50 درصد تخفیف نیز گرفته اند !

بیشتر زائرین کربلا مهر تربت ، تسبیح تربت ، خاک سرزمین کربلا و چادر های مشکلی و ... با خود سوغات می آورند.

بازارهایی که در کربلا وجود دارند دارای تنوع محصول بیشتری نسبت به بازار های نجف می باشند پس توصیه می گردد از بازار کربلا خرید نمایید.

نکته : توجه نمایید که قیمت اجناس در عراق دارای نرخ بالاتری نسبت به ایران می باشند پس نیازی نیست حتما از عراق جنس خریداری نمایید و می توانید از ایران سوغات بخرید !

در بازارهای کربلا و نجف می توانید با پول رایج خودمان نیز خرید نماییم.

تور کربلا

وقایع حرکت امام حسین (ع) از مدینه تا کربلا به روایت تصویر

تور کربلا

 

تور هوایی کربلا

از جمله مزایای تور هوایی کربلا می توان به سرت و خستگی کمتر راه اشاره نمود از طرفی دارای هزینه بیشتری می باشد.

اگر میخواهید سفری کوتاه به کربلا داشته باشید توصیه می شود از تور هوایی کربلا استفاده نمایید اما اگر علاوه بر زیارت قصد دارید در کربلا و نجف گشتی هم داشته باشید می توانید از تور زمینی کربلا یا تور هوایی کربلا استفاده نمایید.

 

توصیه های جهت سفر با تور کربلا

1. توجه داشته باشید که سفر انفرادی به کربلا و عراق مشکلاتی را در پی داردهمانند نداشتن مترجم ، آشنا نبودن با مسیر و اماکن و.. که ممکن است اتفاقات ناگواری را برای مسافرین ایجاد نمایید بنابراین توصیه می شود حتما با تور کربلا به سفر بروید و از سفر انفرادی اجتناب نمایید.

2. توجه نمایید که سفر غیر مجاز به خاک عراق از جانب مسئولین کشور موجب محاکمه و حبس از 2 تا 10 سال می گردد و هیچگونه تخفیفی نیز قائل نمی شود بنابراین به جد توصیه می شود از سفر غیرمجاز بپرهیزید و تنها به صورت رسمی سفری انفرادی یا با تور کربلا داشته باشید.

3. گاهی اوقات به دلیلی هجوم زیاد مردم به کربلا گذرنامه برخی افراد ممکن است مهر نشود (اشتباه سهوی) لذا توصیه می شود حتما گذرنامه خود را چک نمایید که ممهور شده باشد تا در هنگام خروج از خاک عراق با مشکل مواجه نشوید.

4. در حفظ و نگهداری مدارک و اسناد خود کوشا باشید و بهتر است اسناد و مدارک خود را به مسئول تور کربلا تحویل دهید تا نگهداری نمایند.

5. عکس و فیلم گرفتن از مراکز نظامی و دولتی عراق ممنوع می باشد.

6. از حمل هرگونه مواد مخدر حتی به مقدار کم و برای مصارف پزشکی خودداری نماید، در عراق نگهداری این مواد مجازات سنگینی در پی دارد.

7. بدون هماهنگی با مسئول تور به اماکن و صرافی های دور از محل اقامت مراجعه نمایید زیرا امکان دزدیدن خود شخص یا پول های وی وجود دارد ، پس برای سفری ایمن حتما با مشاوره تور کربلا هوایی هماهنگ باشید.

8. کپی شناسنامه ، کارت ملی و چند قطعه عکس و همچنین همراه داشتن شماره بستگان الزامی می باشد تا در صورت بروز هرگونه مشکل به سرعت حل شود.

واقعه کربلا

روزی که خون بشر بر شمشیر بشری دیگر پیروز می شود

این روز در کربلا واقعه ای به وقوع پیوست که خون های ریخته شده یاران  امام حسین (ع) بر شمشیر های برنده جنایتکاران پیروز شد و برای همیشه در تاریخ ماندگار ماند.

امام حسین (ع) در این روز دارای تنها 72 تن یار بود که 40 نفر آن ها سواره نظام و 32 نفر پیاده نظام بودند، امام حسین (ع) برای جلوگیری از جنگ و نزاع تلاش های زیادی کردند  تا از کشته شدن مسلمین جلوگیری نمایند ولی دشمن خبیث این حضرت به هیچ عنوان این پیشنهادات را قبول نکردند تا واقعه روز عاشورا در کربلا شکل بگیرد.

جهت مشاهده تور کربلا هوایی و زمینی به آگهی های بالای صفحه مراجعه نمایید.

شهر کربلا

کربلا از جمله شهرهای عراق می باشد که دارای مصافتی 150 کیلومتری تا پایتخت عراق دارد، این مکان تا قبل از شهادت امام حسین (ع) بیابان بوده است ولی پس از شهادت این بزرگوار تبدیل به شهری زیارتی برای تمام شیعیان شده است.

اگر شما هم قصد سفر به شهر خون ، شهر کربلا را داشتید پیشنهاد می کنیم از تور کربلا در سایت ما دیدن نمایید.

تربت کربلا

خاک کربلا طوری می باشد که سجده بر آن ثواب زیادی دارد و برای تبرک جستن از خاک شهید باید از خاک کربلا تبرک جست، خاک کربلا بوی شهادت و شهید می دهد و بهتر است نمازگزاران بر این خاک سجده نمایند تا ثواب نمازشان بیشتر گردد، همراه داشتن تربت کربلا نیز طبق روایات دارای آثار خوبی می باشد.

هنگام سفر با تور کربلا بهتر است تربت کربلا را نیز با خود به عنوان سوغاتی بیاورید، زیرا طبق روایات این تربت دارای آثار خاص خود می باشد.

طبق روایات تربت امام حسین (ع) شفای بسیاری از دردهاست به جز مرگ حتمی و بیمار در آستانه عجل. بهتر است تربت را با وضو و با دو انگشت بردارد و به اندازه نخود یا عدس مصرف نماید و تربت کربلا را بوسیده و بر روی چشمان خود بگذارد (روی پلک چشم) و تربت کربلا را در جای مناسب نگهداری نمایید و زیاد دست مالی نشود.

جهت سفر به کربلا از آگهی های قسمت تور کربلا دیدن نمایید.

لیست قیمت تخت خواب تاشو

ردیف

مشخصات تخت خواب تاشوجنس MDFقیمت (تومان)
1یک نفره با عرض 90 سانتی مترام دی اف ایرانی یا ترک1.300.000
2یک نفره با عرض 90 سانتی مترام دی اف اتریش1.400.000
3یک نفره با عرض 90 سانتی مترهای گلاس ایران (براق)1.600.000
4یک نفره با عرض 90 سانتی مترهای گلاس ترک (براق)1.800.000
5دو نفره با عرض 140 سانتی مترام دی اف ایرانی یا ترک1.600.000
6دو نفره با عرض 140 سانتی مترام دی اف اتریش1.700.000
7دو نفره با عرض 140 سانتی مترهای گلاس ایران (براق)2.000.000
8دو نفره با عرض 140 سانتی مترهای گلاس ترک (براق)2.200.000
9دو نفره با عرض 160 سانتی مترام دی اف ایرانی یا ترک1.700.000
10دو نفره با عرض 160 سانتی مترام دی اف اتریش1.800.000
11دو نفره با عرض 160 سانتی مترهای گلاس ایران (براق)2.100.000
12دو نفره با عرض 160 سانتی مترهای گلاس ترک (براق)2.300.000

ویرایش
ردیفدکوراسیون کنار تختواحدقیمت (تومان)
1MDFمتر مربع400.000
2های گلاسمتر مربع500.000
3کشوعدد60.000

سوال : دلیل ارزان بودن قیمت تخت خواب تاشو شما نسبت به تخت خواب تاشو کمجا چیست ؟

جواب : ما سازنده مستقیم این تخت خواب تاشو می باشیم و به دلیل عرضه مستقیم (حذف پورسانت صاحب نمایشگاه) با قیمتی غیر قابل رقابت محصولات خود را عرضه می نماییم.

نمونه کارهای تخت خواب تاشو

مزایای تخت خواب تاشو

با گسترش فرهنگ آپارتمان نشینی و کوچک شدن فضای خانه ها فرهنگ استفاده بهینه از فضا نیز گسترش یافته است، یکی از این تکنولوژی های استفاده بهینه از فضا استفاده از تخت خواب تاشو می باشد.

این تخت خواب تاشو از دو جک فشاری بهره می برد که وزن تخت خواب را جهت بلند کردن و خواباندن به مقدار بسیار کمی کاهش می دهد، تخت تاشو تولید بنیامین دکور دارای قیمتی مناسب و کاربری عالی می باشد.

تخت خواب تاشو تولیدی ما از جنس MDF و هایگلاس تولید می شوند و به هیچ عنوان استفاده از نئوپان (ملامینه یا لترون) را به شما پیشنهاد نمیکنیم زیرا نئوپان دارای مقاومت کافی نبوده و به مرور زمان مشکل دار می شود اما MDF به دلیل مقاومت بالا و کیفیت عالی از این مشکل مبرا می باشد.

از جمله مزایای تخت خواب تاشو زیبایی آن می باشد به طوریکه هنگامی که قصد استفاده از آن را ندارید به دلیل استفاده از روکش هایگلاس و MDF حالت دکوری مانند به خود میگیرد و فضای خانه را زیباتر می نماید، عمق این تخت خواب تاشو معمولا 40 سانتیمتر می باشد و می توانید از آن در فضای بین ستون ها یا کنج اتاق تان استفاده نمایید تا فضای بهینه شما را نیز حفظ نماید.

جهت سفارش تخت خواب تاشو (تخت تاشو) و دیگر محصولات بنیامین دکور با ما تماس حاصل نمایید.

دانستنی های تغذیه مناسب در سفر

موضوع غذا یکی از اساسی ترین موضوعات در سفر می باشد؛ و این موضوع تاثیری عمیق در اتفاقات و تجربه ی حاصل از سفر شما دارا می باشد. زیرا مصرف یک غذای ناسالم می تواند لذت شیرین یک سفر را به تلخی گراید. حتما شما هم در مسافرت هایتان با این مسیله مواج شده اید که حمل و جابه جایی خوراک و مواد غذایی مورد نیاز در سفر، بسیار دشوار و دست و پا گیر است؛ به ویژه اگر غذای مصرفی شما از نوع فاسد شدنی باشد!

انتخاب یک ظرف مناسب برای حمل مواد غذایی به عوامل مختلفی وابسته است؛ از جمله به وسیله ی نقلیه ی سفری شما و همچنین مدت زمان سفرتان بستگی دارد و بایستی به هنگام تصمیم گیری، حتما این نکات را در یاد داشت. برای مثال تصور کنید حمل یک قابلمه یا یک یخچال یونولیتی در داخل هواپیما و در کنار مسافران دیگر! لازم به بیان است که کنسروها جزو برترین انتخاب ها برای خوراک سفر می باشد و طرفداران بسیاری در مسافرت های شخصی یا مسافرت با تور دارد.

ماندگاری غذا در طول سفر

مهمترین نکته در به همراه داشتن خوراکی ها و مواد غذایی در طول سفر، مسیله ی ماندگاری آن ها است؛ زیرا در صورت عدم توجه به این موضوع، علاوه بر هدر رفت پول تان، سلامتی شما نیز دچار مشکل خواهد شد.

تاثیرات شرایط جوی بر انتخاب غذای مصرفی

در هنگام انتخاب غذای مصرفی خود در طول سفر، بایستی نکاتی را در نظر داشته باشید؛ از جمله محل سفر و ویژگی های مسیر آن از جمله رطوبت و دمای محلی. توصیه می شود براساس محل سفر خود، غذای خود را انتخاب نمایید و شرایط مناسب برای نگهداری سالم از غذایتان را فراهم نمایید؛ برای مثال در مناطق جنوبی ایران، بایستی غذاهای با ماندگاری کوتاه را در شرایط خنک تری نسبت به مناطق سرد و کوهستانی ایران نگهداری کرد. توصیه می شود نهایت سعی خود را در عدم به همراه داشتن و استفاده از غذاهای فاسد شدنی داشته باشید تا سلامت شما به خطر نیفتد. به عنوان مثال وقتی با تور کربلا به کربلا می روید غذای شما با زمانی که با تور مشهد به مشهد می روید تفاوت دارد.

نحوه ی مصرف صحیح غذا در سفر

نحوه ی مصرف غذا در طول سفر، بسیار با اهمیت بوده و نیازمند توجه ویژه ای می باشد؛ توصیه می شود در طول سفر آن دسته از مواد غذایی را به همراه داشته باشید که کمتر نیاز به پخت و گرم کردن داشته باشند. همچنین معیارهای انتخاب مواد غذایی شما در طول سفر، بهتر است تابعی از مسافرت شما باشد؛ تابعی از مقصد سفر شما و ویژگی های مسیر سفر.

از رستوران های سر راهی مطمین استفاده کنید!

چنانچه برای سفر خود، یک برنامه ریزی دقیق و مشخص انجام داده باشید و همچنین از نقشه ی مسیر سفر خود با اطلاع باشید؛ می توانید به سادگی محل غذا خوری ها و رستوران های طول مسیر و حتی زمان رسیدن به آن ها را نیز مشخص و محاسبه نمایید تا با آرامش کامل، فرصت استفاده از یک غذای سالم را داشته باشید.

حتما این موضوع را به یاد داشته باشید که غذا خوری ها و رستوران های بین راهی چون دارای مشتریان گذری هستند (مسافران گذری که شاید دیگر از آن جا عبور نکنند!) اکثرا دارای کیفیت غذایی پایین و بهداشت نامناسب می باشند؛ اما بهرحال توصیه می شود در آن دسته از غذا خوری ها و رستوران های بین راهی غذا بخورید که افراد زیادی به آنجا مراجعه کرده و شلوغ باشد.

در سفرهای خارج از کشور موضوع متفاوت است! توصیه می شود چنانچه قرار است سفری خارج از کشور داشته باشید، بهتر است از فرهنگ غذایی مردم مقصد سفرتان اطلاعات جامع و کافی داشته باشید. آیا فرهنگ غذایی آن ها با ذایقه ی شما هماهنگی دارد؟ به عنوان مثال افرادی که با تور کربلا سفر می نمایند سلیقه غذاییشان تقریبا با مردم عراق مشابه است و به همین دلیل از غذاهای آنان نیز استفاده نموده و لذت می برند.

برخی از فرهنگ های غذایی مردم کشورهای مختلف

غذاهای مختلف در جهان

آلمان: در این کشور بیشتر سیب زمینی سرخ کرده با تنوع پخت مختلف به چشم می خورد؛ همچنین کلم و گوشت خوک

چین: ما ایرانی ها اکثرا با فرهنگ و سبک غذایی چینی ها هماهنگی نداشته و انتخاب غذا در این کشور کمی مشکل است. در فرهنگ غذایی مردم چین حشرات به صورت برشته شده و یا برخی موجودات دیگر در کنار طبخ گوشت و مرغ،  تجربه ی متفاوتی برای شما به همراه خواهد داشت.

جمهوری چک: دارای یک فرهنگ غذایی دلنشین؛ آشپزخانه ی ساده همراه با طبخ گوشت، کلم ترش دلچسب و یک سس خوشمزه.

آرژانتین: در فرهنگ غذایی این کشور، مصرف استیک از دیگر غذاها بیشتر است.

کامبوج: یکی از عجایب فرهنگ غذایی مردم کامبوج؛ خوردن عنکبوت سرخ شده! این مسیله می تواند برای شما بسیار سخت و طاقت فرسا باشد!

ایران: فرهنگ غذایی مردم ایران دارای تنوع بالایی است؛ چنانچه اهل شکم چرانی باشید این کشور پیشنهاد فوق العاده ای برای سفر است!

ترکیه: فرهنگ غذایی مردم کشور ترکیه دارای نزدیکی و شباهت زیادی با هنر آشپزی در ایران زمین است؛ لازم به ذکر است یکی از جاذبه های توریستی کشور ترکیه، فود توریسم (Food Tourism) است یعنی ایجاد تنوع غذایی ساده و دلچسب.